Saturday, September 7, 2013

Never say never:)

Okei, tsau :)
Ma ei saa õhtul kahjuks blogida ja teen praegu ära siis, alustan eilsest :)

Eile olin ma Kerttu sünnal, megalt lahe oli, alati on siis just lõbusam kui peab ära minema, mul eile oligi nii, aga jahh, muidu läksime kohe peale kooli tema juurde :D Olin mingi 10'neni seal..
Siis tuli emps järgi ja Heliis tuli ka meiega koju..
Heliis tuli meile niikauaks kui tal emps koju tuli , tal tuli emps mingi 11 koju ja siis ta läks ise ka koju, kui ta ära läks siis oli veel arvutis, ja ma olin megalt unine, läksin voodisse ja järgmisel hetkel magasin :D
Hommikul ärkasin 7mest siis jäin magama ja siis ärkasin 9.30 :D
Oli veits arvutis läksin pesema, ja nüüd jälle arvutis ja omg kell juba kolm :O
Täna tahan veel õue minna ja homme juba pühapäev ja siis esmaspäev ja kool :(

Aga nautige veel viimaseid sooju päevi ja varsti blogin jälle:)
Tsauu:)

No comments:

Post a Comment