Tuesday, September 24, 2013

Tsauuuuuuu:)

Ma pole niiiniiii kaua bloginud aga asi selles, et on olnud pikad päevad ja vb isegi pole viitsimist licc arvutis olla, :D :D :D minulik :D Aga hakkan rääkima siis reedest (20.09) mul oli 6 tundi ja peale seda läksime Mariga(klassiõde) tema poole:p seal tegime igast asju, :D aga siis tal tuli meelde, et tal trenn ka siis läksime ratastega renni kohta kus see pidi olema, kedagi ei tulnud,siis lõpuks saime teada, et trenn oli noortekas hoopis :D Me ei viitsinud sinna minna, siis olime nsma seal siis läksime tema juurde, olin seal kella 8sani, siis tulin koju ja nädalavahetuse veetsin kodus jne aga järgmine ndla vahetuse tahan sõpradega olla jne :D aa pühap. käisin linnas ka :D ns empsiga kaasas :D esmasp. oli meil matk kooliga...:/ siis peale seda läksin koju õppisin ära ja kell oli juba mingi maimäleta, jnejne teisp. ehk täna olin 6 tundi koolis ära, siis läksin koju jala Emilyga, siis olin seitsmeni u arvutis hakkasin õppima, vaatasin telkut ja siis nüüd olen siin ja täna empsu ütles, et mul tulid avonist asjad ära, ma olin mega happpy:p
Tellisin endale siniseripsmeka ja arbuusihuulepulga, pilt ka siis. (SORRY, ET HALB KVALL TELOGA HALB TEHA)
 
Ma pean nüüd minema, tsauuuu:))

No comments:

Post a Comment